dags att berätta om min dag

hade sovmorgon till fem i tolv, men jag gick upp åtta ändå för jag kunde inte sova.
sen vid halv tio ringde fatme och undrade om hon kunde komma till mig innan vi skulle åka för hon skulle få skjuts ner till busshållplatsen men ville inte sitta där och vänta så vid tio mötte jag henne nere i centrum, gick hem till mig, jag sminkade mig och sen kollade vi runt lite i mitt hus och sen drog vi ner till bussen.
lämnade grejerna i skåpet och gick sen och åt, och efter det var det dags för historia. gick bara igenom lite frågor och skrev vad vi hade för förväntningar med gymnasiet sen pratade vi lite om egypten och sånt.
sen var det dags för engelska och där gjorde vi ett sånt här test för att testa vad vi är bra/dåliga på, sen var det matte och det var samma sak där.
haha, jag, amelie, hanna, fatme och kristina skulle försöka hitta vart vi skulle idrott och det gick ju som det gick.. haha, arvid, david, jonathan och jenny gick förbi oss så vi gick efter dom och det slutade med att vi inte kom in nånstans för det var långt. men vi ställde oss utanför och väntade. alla natur och teknik kom och vi gick in med dom och fick typ panik för vi trodde att vi skulle ha idrott med dom, haha. sen visade det sig att våran klass hade samlats på ute på sidan mot skolan (vi stod på den sidan mot vägen) haha, men till slut kom vi iaf rätt och vi slutade typ fem-tio över fyra så jag kom hem vid fem ungefär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0