jennifer!

dagen började med två filmer, beck - flickan i jordkällaren och bombay dreams. båda var bra! :)
sen kom jennifer och vi pratade på som vanligt om allt och inget, sen kollade vi på filmen tretton, jag hade redan sett den en gång men tittade på den för hennes skull :)
hon var här i några timmar och sen gick hon hem, och nån halvtimme efter det så var det dags för mat och nu sitter jag här. ska nog snart kolla på en film tror jag. eller så ska jag duscha, får se vad som händer.

imorron är jag ledig för lärarna ska kolla så att vårat schema funkar bra med lärare och lokaler och sånt. men så mycket ledigt kanske det inte blir för jag ska kanske jobba med pappa. kanske inte världens roligaste att göra på en ledig dag men pengar får jag iaf :)

Kommentarer
Postat av: sanna

Skönt med film på söndagar:)

2008-08-25 @ 12:58:33
URL: http://sannie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0