nu är det över

sas masters 2008 på arlanda stad är över.
jag tycker det är tråkigt och hade gärna åkt dit idag igen!
(även fast jag hade behövt gått upp 5-6 typ)

somnade vid nio igår och vaknade halv åtta imorse, haha. kollade på en film, satt vid datorn typ 5 minuter, åt frukost, kollade på en till film till typ halv tolv.

imorse när jag vaknade var kudden blöt, mitt ansikte var blött, av tårar. jag ångrar mig så mycket att jag inte gjorde det. jag var så nära, men så hände det som gjorde att jag inte kunde fråga. sen fick jag ingen mer chans. men jag fick iaf prata med dig.
och ingen av er förstår, ni tror säkert att det inte är så stort.
men det är för stort för att ni ska kunna förstå.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nu ligger en ny filmresencion ute på min blogg, spana gärna in den och lämna en kommentar om du vill :)

2008-08-18 @ 12:06:19
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0