SAS MASTERS!

har varit på sas masters (sveriges största golftävling) och jobbar som funktionär torsdag, fredag och lördag. har varit helt död på kvällarna typ därför det inte har blivit nån bloggning. men idag skulle egentligen vara min sista dag, men idag bestämde jag att åka dit imorron också :D
och jag måste erkänna att golfen inte är den största anledningen till att jag åker dit (a)
men jag har iaf mest stått vid teen och släppt in spelarna + caddies :) och det är askul för då får man träffa spelarna och dom flesta är faktiskt ganska snälla, haha :D
sen får jag typ se till så att publiken står still och är tyst :>
men imorron vet jag inte vad jag kommer få göra för jag har ingen arbetsuppgift eftersom jag egentligen inte skulle vara med. men jag kommer troligtvis vara med marika på teen imorron också för owe är så snäll så han ska försöka få dom som egentligen ska vara där att vara uppe vid green istället, haha :D
och jag har även pratat med en person idag som jag aldrig trodde jag skulle våga prata med,hihi :)


och den här killens boll ligger på mitt skrivbord just nu! :*
lite kul eftersom att han först peggade upp med den,
sen kollade han på mig och gav den till mig, haha!

peter hedblom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0