tisdag på bruksgymnasiet med SP08

började med mentorstid där vi fick vårat schema. det var väl inte världens bästa schema men det duger!
det var slut typ nio och nästa lektion började inte förän typ fem i tio så jag, fatme, hanna, amelie och kristina gick omkring lite. pratade om allt möjligt,
sen var det historia, vi kollade på film sen svarade vi på frågor
efter det var det lunch, fisk
sen var det matte med tommy, haha värsta lektion jag har vart med om. jag och amelie satt nog och skrattade minst halva tiden. hahaha, namnlappar, herregud. "och så är ni försiktiga om grejerna och tappar dom inte i golvet" hahah, ingen av er fattar.
sen var det engelska och den läraren verkar vara skitbra. först fick vi berättalite om oss själva och säga allas namn, sen sa hon några påstående om sig själv som vi skulle säga var sanna eller inte, vi skulle vara i grupper och jag var med fatme och amelie :)
sen var det svenska och där typ bara gick vi igenom allas namn och sen fick vi skriva vad vi ville med den kursen, vad vi hade för mål och sånt. sen fick vi som "läxa" att skriva ett brev om oss själva som vi ska ge till henne på fredag, haha

men dagen var helt okej, massa skratt!!

SP08



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg du har!!!

2008-08-28 @ 19:21:56
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0