are we human or are we dancer?

the killers nya album = så sjukt jävla bra!
kommer spelas mycket den närmaste tiden

jaha, bara 55 minuter innan jag ska sätta på mig min älskade didriksson jacka och ta min älskade mysiga sköna halsduk och ta mig ner till bussen.
13.10 kommer jag vara i gimo då ska jag sätta mig på lokalarn och möta amelie
sen har vi lucia träning halv två så vi ska inte gå på engelskan (om vi har nån engelska)
sen ska vi ha det i en halvtimme och sen ska vi på information om individuella valet i tvåan.
som jag inte fattar varför jag ska gå på för jag har ju redan valt för tvåan eftersom företagsekonomi b håller på i tre terminer.
sen ska jag hem och råplugga spanska. prov imorgon som kommer gå åt helvete.
om inte min hjärna börjar fungera.
måste läsa ondskan också. en vecka tills den ska vara utläst och jag är på sidan 15 eller nåt. men ska läsa på bussen fram och tillbaka till skolan och hoppas att jag kommer lite framåt. haha

jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0