bra start på jullovet (y)

det hela började i onsdags, hade sjukt ont i halsen hela dagen.
kommer till skolan på torsdag och kan inte prata.
amelie och hanna hade ju roligt åt det iaf, haha
åkte hem efter skolan med älsklingen,
sov typ hela kvällen
åkte till skolan på fredagen med feber troligtvis.
sen till östhammar, sov hela kvällen där typ.
hem, knarka ibumetin och sen lägger jag mig och sover direkt.
idag har jag nyst och hostat hela dagen och jag lever på ibumetin.
men jag har iaf lyckats städa mitt rum, bakat julgodis, spelat wii i två timmar och gjort halsband. haha

men julavslutningen igår med SP08 var mysig och vi var en av vinnarna av julgranstävlingen! :)
först var alla på stora torget och sen var vi i ett klassrum och fikade och lyfte tommy, haha :D
fatmes sista dag :(
så efter jul är vi bara fjorton i klassen

imorgon kommer david hit och så ska min kusin komma hit :D saknar honom ju!
ska även träna imorgon, även fast jag är sjuk. funderar på att hoppa över konditionen..

jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0