en helt vanlig lång tråkig onsdag

slutade kvart över fyra idag, sjukt jobbigt.
nu på kvällen har jag gjort klart mitt historia arbete som ska vara klart imorgon och redovisas muntligt.
jag hoppas verkligen att det går bra!
och snart ska jag iväg på träning, om typ 25 minuter.
känner egentligen inte alls för det, men men.
har sjukt ont i halsen också :o
imorgon är det en kortdag men måste troligtvis stanna kvar med amelie och hanna och göra klart vårat företagsekonomi arbete som ska vara inlämnat på fredag senast 09.00.
men det är morgondagens bekymmer!
nu ska jag byta om
och jag fick vg på svenska provet!
och jag har ett stabilt vg i matte!

jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0