framme i göteborg!

nu är jag och min älskling hemma hos min syster och hennes kille i göteborg! myys
har shoppat hela dagen idag.

kom fram hit halv elva ungefär igår efter lite problem hemma, haha
jag, älsklingen, syrran, micke och mamma skulle åka först till södertälje sen skulle alla utom mamma vidare till göteborg. men vi fick inte igång mickes bil. katastrof. så vi fick putta in den till min granne som kan lite om bilar men han visste inte vad det var för fel. så det slutade med att vi fick flytta över all packning (det var en fullproppad volvo v70) till våran andra grannes saab. åka till södertälje där vi mötte pappa hos min farfar och "farmor". åt middag där och så. sen packade vi över all packning till mina föräldrars bil och jag, älsklingen, syrran och micke tog den bilen ner till göteborg. haha, det här var en ganska kort historia över det som hände!

men har som sagt shoppat idag och ska snart äta middag hoppas jag, haha.
ikväll blir det handling och monopol och  annat sånt där. och imorgon ska vi troligtvis ut till det nedbrunna huset i gråbo och bära lite kartonger och sånt.



jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0