i östhammar!!!!

just nu sitter jag hos min sura älskling i hans säng. ursäkta sa han nu så jag antar att han inte är sur längre :)

imorse åkte jag och min käre mor hemifrån halv nio och vi skulle till östhammar. först stannade vi på coop och handlade lite och hon köpte paradisaskar till mig och syrran som vi ska få i julklapp! :)
sen åkte vi till norrskedika för att köpa pärlor av en som heter veronica. köpte lite allt möjligt, sen åkte vi till en annan affär i östhammar för att köpa ännu mer pärlor (a) sen gick vi runt lite och sen gick vi och fikade :)
ikväll ska jag och min älskade pojkvän gå till den här pärl-tanten som var i norrskedika och köpa ännu mer pärlor. om hon har dom pärlorna jag och mamma vill ha förstås, så ska ringa henne snart och fråga. men det skulle vara bra om david kunde fråga sin mamma när vi ska äta först..........

nu ska jag pussas :D


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0