jag är så jävla klantig

i mitt rum har jag en bokhylla som är ihopskruvad med en brädbit som är ihopskruvad med en garderob.
på andra sidan är den där bokhyllan fastskruvad med ett cd grejs. cd grejset är ihopskruvat med en annan garderob.
på bokhyllan står det två röda lådor. i den enda lådan ligger det massa kassar och i den andra en plattång, hårfön och värmeskyddgrejs och en skarvsladd.
idag duschade jag, sen orkade jag inte väntade på att mitt hår skulla torka så jag bestämde mig för att föna det.
jag står där och fönar.
under tiden som jag fönar råkar jag fastna med håret i hårfönen
jag drar ut scartsladden ur min tv
jag håller på att riva min gran, som inte är så stor men ändå.
när jag har lagt tillbaka fönen i lådan och ska ställa upp den på bokhyllan igen
gissa vad jag råkar göra?
såklart så råkar jag stöta till lådan med kassar
den hamnar bakom bokhyllan.
jävligt lyckat.
och nej, jag är inte glad atm.
ingenting funkar ju idag.
jag behöver julklappar.


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0