jag har tråkigt

idag har jag gjort knäck, försökt göra ett halsband,
läst 2 sidor i ondskan, mina första två sidor, lyckat.
pluggat lite på spanska glosor som jag inte ens vet om vi har tills imorgon

och snart ska jag äta
sen ska jag gå till sporthallen för att kolla om det finns nån plats på skivstången
och skriva upp mig och jennifer på dom gånger som det finns platser.
sen hem, läsa lite till. jag måste ta tag i den där boken
och så ska jag kolla på nån av mickes filmer ikväll.

och imorgon blir det skola och jag hoppas att jag kan åka till östhammar sen.

och jag har tänkt på det här med nedladdningar, jag måste erkänna att det är lite tråkigt
för jag älskar att komma hem med nya skivor.
men sen tänkte jag på att jag har spratat in ungefär 800 kronor idag, då kändes allt mycket bättre.

jag har en blöt fläck på min tröja, det är vatten och den är irriterande


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0