julafton!

först måste jag skriva lite om min och davids julafton, jag hade lite bråttom när jag skrev det inlägget förut.
jag fick en stjärna! det gulligaste jag någonsin har fått tror jag!
jag var där från tio till tjugo över tre, alldeles för lite tid.

men igår var det riktiga julafton. som vanligt låg det ett paket under granen från "tomten" imorse. innehållet var en tidning och ett par trosor, haha :)
la mig i sängen en stund och läste lite sen var det dags för frukost. sen har vi bara grejat hela dagen med mat, godis, ljus och allt sånt!
mormor och sture kom vid tre och då blev det kalle anka och glögg sen satte vi oss och åt till klockan var lite efter sex.
och då blev det julklappar!! jag orkar inte skriva allt jag fick här, men ni kan gå in på min bilddagbok om ni vill veta!

och vi pratade om dig igår helene. mamma hade så jävla rätt när hon sa "du har svårt att acceptera att helene är borta matilda". jag saknar dig även fast det har gått över två år. tårarna rinner fortfarande när jag tänker på dig. jag älskar dig och jag saknar dig hur jävla mycket som helst. kom tillbaka, snälla?


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0