längesen jag bloggade!

har ju inte bloggat sen i lördags upptäckte jennifer idag :o

men i söndags så var jag inne i stan på skyltsöndag med mamma och pappa :)
blev lite shoppat, halsduk, mössa och en klänning!
och lite pärlor, hihi
på kvällen var stina och kenneth här och drack glögg
jag skrev även min svenska uppsats, och ska jag vara ärlig så rann tårarna

i måndags var det jennifers födelsedag, grattis gumman!
för min del var det skola och sen hem till älskling
tack för att du finns och för att du står ut med mig
lämnade in svenska uppsatsen och det var skönt att bli av med den

idag, tisdag, så hade jag sovmorgon som vanligt.
sen var det historia, pratade om våran julgran, haha
sen fick vi reda på provet och jag fick mvg :D så skönt!
hade bara fyra fel :)
när jag kom hem så började jag göra ett halsband
och sen gick jag över till jennifer för att gratulera henne och fika
och nu måste jag plugga lite på företagsekonomin och duscha :)

imorgon kommer min älskling hit och det tackar vi för!

världens finaste låt med världens finaste lasse lindh till världens finaste david andersson




jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0