lucia!

hade luciatåg i skolan idag och jag var med :)
och sången gick bra!
allting gick faktiskt bra
förutom att det kändes som att jag skulle svimma en gång och min lins var på väg ut.
fick verkligen panik när jag började känna mig lite snurrig.
det värsta som kunde hända var att jag svimmade
usch, vad hemskt det hade varit.
men jag tror att lucia tåget var ganska fint iaf, svårt att säga när man själv är med i det, haha
och jag hoppas att jag inte såg alltför hemsk ut och att jag inte hördes för mycket
med tanke på att jag hade en mick två cm från min mun.

ikväll har jag och mamma satt ihop vårat pepparkakhus och vi har gjort halsband och kollat på idol finalen
och det är nog ingen som är förvånad över att kevin vann

imorgon ska jag åka till min underbara pojkvän :)


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0