skön helg!

äntligen en helg där jag känner att jag bara kan slappna av. eller nästan iaf.

var hos älskling igår och det var underbart mysigt som vanligt
"du är så fin. jag kan inte sluta titta på dig."
vissa ord betyder mer än andra att höra.
jagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardig


idag är det julmarknad i alunda så det ska jag och mamma gå ner på en sväng.
sen så blir det julbak och ikväll ska jag träna :)
måste plugga lite svenska också.
jag fortsätta läsa ondskan som jag inte tycker är jobbigt längre för boken är bra!
och jag har bara 50 sidor kvar nu eller nåt sånt

och så planerar min familj jävligt roliga saker :D
hoppas hoppas hoppas!!!


nu ska jag gå upp till min mor och prata lite med henne, haha


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0