åland!

imorron drar jag till åland och spelar golf, kommer vara borta tills på onsdag kväll. imorron ska vi spela på eckerö golfbana och på onsdag på slottsbanan (tror jag).
vi ska även äta brunch på båten dit och smörgåsbord på båten hem! kommer bli mycket mat som jag egentligen inte borde stoppa i mig, men jag har sommarlov och jag jobbar inte så jag passar på att njuta!
ska ju nämligen jobba lite till nästa vecka tror jag.. men, men, det är kul att jobba med det jag gör, jag får arbets erfarenhet och jag får pengar! så varför klagar jag? och oftast så är det ju ute eller så har man ett fönster öppet så är det sol så får man lite färg! Men jag måste erkänna att det skulle vara lite surt att jobba om det blev 30 grader, då skulle jag hellre ligga hemma och steka!

skulle även vara kul att veta vilka som läser min blogg så alla som läser kan ju kommentera, jag vet ju hur många det är så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0