"haha, lika smart som söt? ;)"

åh, vad glad man kan bli över vissa människor och kommentarer! :)
(och det gör ju inte saken sämre att dom kommer från uppsala! ;)


idag har jag städat ur mina garderober. min mamma har nämligen övertalat att jag ska följa med henne och min moster till bakluckan (hahah) imorron och sälja lite av mina gamla kläder, skor och väskor. eftersom jag inte har något annat för mig kan jag lika gärna följa med och hoppas på att få inte lite pengar till nya kläder, haha.
den enda nackdelen är att jag måste gå upp klockan fem. men, men, det löser sig!

min mamma har även bokat tid på synsam till mig nästa onsdag, ska in och kolla linserna och ska köpa nya glasögon! inte för att jag använder glasögon så mycket men jag hatar ju dom jag har nu, så mamma tycker jag ska få nya ändå :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0