i want to hurt you just to hear you screaming my name

tänkte dra igenom lite snabbt vad som har hänt sen sist:
den andra juli jobbade jag med pappa, 11 timmar. satte upp 12 markiser, en persienn + att vi lagade en persienn.
var över en stund till jennifer på kvällen också.
igår började jag packa lite smått, solade lite, städade våran bil och lite andra saker. övningskörde på kvällen
idag börjar stor packningen men jag är faktiskt snart klar. ska ner till alunda sen och posta gymnasiegrejset och så ska jag nog spela golf lite senare när pappa kommer hem.

det har vart fullt upp dom senaste dagarna, men det är bara bra :)
känns dock lite tråkigt att det fina vädret börjar nu när jag åker, men men, jag hoppas det är bra väder nere i polen också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0