POLEN

nu är jag hemma igen! kom hem igår, men jag orkade inte blogga då (ja, jag är lat)
idag har det mest varit att fixa till lite saker här hemma. men jag har även hunnit med att städa ut lite ur mina garderober, fika hos morbror och moster, lagat mat och lite annat smått och gott :)
nu på kvällen kom jennifer över, gud vad jag har saknat henne!
blev mycket prat om allt och inget, tv-tittande och msn

nu ska jag sova snart för imorron ska jag jobba med pappa,
ska åka hemifrån nio och laga persienner, blir nog inte borta så länge skulle jag tro, bara några timmar :)

och jag lovar att jag ska börja blogga mer seriöst nu, eller jag ska försöka iaf. jag brukar ju älska att blogga, jag tror jag börjar bli sjuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0