uppsala!

har varit i uppsala nästan hela dagen med mamma :) eller typ till två-tre kanske det var.
vi började på synsam för jag skulle som sagt kolla ut nya glasögon och gå på linskontroll. det slutade med att vi bytte lins sort, så nu ska jag ha några som släpper in mer syre i ögonen så jag kan ha i dom längre. det behövs kan jag lova!
hittade ett par glasögon också som jag gillade. haha, jag åkte dit med tanken att jag absolut inte skulle ha svart båge runt hela glaset, men vad har jag beställt? jo, glasögon med svart båge runt hela glaset! (jag vet att man kanske inte säger "svart båge runt hela glaset" men jag är ingen expert på sånt där!)

sen gick vi omkring lite på stan, kollade in rean men hittade ingenting. då gick vi och åt glass och det var nog en av dom godaste glassarna jag har ätit (minnen från valborg kom fram också, haha)

hahhaha, sen hade vi en liten konversation med parkerinsvakten på sivia torg också, hahahha. min mamma är fan rolig ibland. "jag skulle köpa sulor åt min man" sämsta anledning jag har hört till att slippa böter!

sen drog vi till gränby och där blev det shopping, dock bara en kjol från vero moda men ändå, haha (a) en svart lite högre kjol med knappar hela vägen och hängslen, as snyggt tillsammans med en t-shirt! eller en långärmad tröja, eller linne. ja, nästan vad som helst!

nu blev det här ett jävligt långt inlägg så jag avbryter här och berättar det andra jag har att berätta i ett nytt inlägg, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0