väsk-historian

ni vet såna här reklamblad man får hem som heter typ sverige häftet? där det finns massa erbjudanden på typ tidningar och sånt.
iaf, i en sån så kunde man beställa en tidning och få typ tre nummer för 49 kronor eller vad det var. och om man gjorde det skulle man få en brun väska som premie.
jag tänkte inte mer på det då när jag kollade igenom våran sån där, men så i bilen på väg börjar mamma och jag prata om det där, och vi kommer fram till att den var ganska snyggoch jag vill ha den! men vi hade ju självklart slängt den och vi vattnar hemma hos min mormor så kolla vi igenom hennes sån där hos henne men då var det en annan väska man fick jag. jaha, tänkte vi. så vi åkte hem och jag gick till våra grannar och kollade i deras, men dom hade samma som mormor. sen åkte vi till min morbror och moster och kollade i deras men dom hade en annan sort än vad både vi och mormor hade haft.
men sen så gick jag ner till ewa och hasse och då ÄNTLIGEN hade dom en likadan som vi! så nu är det beställt, haha!

och nu för typ en timme sen ringde min moster och hon hade varit så gullig så hon hade gått runt till deras grannar och hade hittat en! helt i onödan var det, men gullig hon är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0