jobb

dagen började med att jag försov mig. vaknade sju och skulle börja jobba klockan sju, lyckat matilda! men det gick bra, kom dit tjugo över och ingen hade vaknat än så det var lugnt :)

kom hem några minuter efter ett och har suttit här sen jag kom hem.. om typ en halvtimme kommer pappa och hämtar mig och då ska vi dra till uppsala och sätta upp persienner/sätta upp markiser/byta markisduk, jag har ingen aning faktiskt. haha

jobbade med honom igår med och ska nog jobba med han ännu mer den här veckan. tror jag iaf

och det bir inget jobb på midsommarafton så jag kommer troligtvis vara vid golfbanan på dagen och hjälpa till där
och sen på kvällen vet jag inte riktigt vad som händer, eller jo. det gör jag nog. haha. men jag vet inga detaljer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0