tidsfördriv

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
1998, 6 år gammal. jag såg troligtvis fram emot att börja skolan, lekte säkert med martin jansson, ida törneberg och alla andra dagbarn som mamma hade

VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
2007, 15 år gammal. jag var kär för första gången, sam refdahl. tyvär tror jag att juni var våran dåliga period, men fan vad jag älskade dig! (och såhär efteråt så har vi insett båda två att dom misstagen vi gjorde den perioden var helt fel)

VAD GJORDE DU FÖR SEX MÅNADER SEN?
Januari 2008, jag började nian, jobbade på sjögrens

VAD GJORDE DU FÖR TRE MÅNADER SEN?
Mars 2008. Ja, vad gjorde jag? jag gick i skolan, sista året, tror att jag var sjuk en vecka i mars också.

VAD GJORDE DU FÖR EN MÅNAD SEN?
Maj 2008. slutet på maj, jag gick dom sista dagarna i skolan, kämpade väl för att få till betygen och längtade efter sommarlovet!

VAD GJORDE DU FÖR EN VECKA SEN?
Juni 2008, för en vecka sen precis vid den här tidpunkten har jag ingen aning om vad jag gjorde. men veckan som har varit har jag iaf sommarjobbat på olandsgården (eller mer exakt gruppbostaden prästgårdsvägen) och med min käre far

Kommentarer
Postat av: S.R...

2007 </3 :'/

2009-07-20 @ 23:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0