vila i frid

sista dagen i skolan idag, och vi skulle ju egentligen inte ha varit i skolan utan vid rastsjön.
men tyvär var vi tvugna att samlas för andra gången i år för att någon har dött,
förra gången var det den 28 januari, och det var för adde.
den här gången var det för Sigbritt.
första gången trafikolycka, andra gången cancer.
allting är så hemskt, man hinner inte ens blinka innan dom är borta.
okej, sigbritt kanske det inte gick så snabbt för. men jag trodde hon var på väg att bli bättre.
och jag är glad att vi slutar nu, att vi går ut nian imorron.
för jag tror faktiskt att det skulle vara skillnad när man vet att sigbritt inte kommer tillbaka.
även fast jag inte hade henne så mycket, bara när pernille var borta
så såg man henne ändå varje dag, man hälsade på henne varje dag.

4/6-2008
vila i frid sigbritt åström

26/1-2008
vila i frid andreas johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0