göteborg!

sitter i göteborg just nu, har precis kollat på en film med mamma och syster, mys :)
idag har det varit shopping hela dagen, jag kom hem med en klänning, tygskor (inte såna från stadium som varenda människa har) och en plånbok. trevligt, trevligt
imorron ska kolla på göteborgsvarvet och gå lite mer på stan.
och halebop har haft damp hela dagen så förlåt alla som har skickat sms till mig som jag inte har svarat på.
och förlåt sam för att du fick mitt sms typ 892572397 ggr, haha! hoppas du inte hatar mig för mycket!!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Telia har haft fel på deras nät har jag läst och halebop går ju i deras nät så :/

2008-05-16 @ 22:46:37
URL: http://Ntm89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0