grundskolan

idag gjorde jag mitt sista prov i grundskolan. jag spelade även in min del av engelska redovisningen. jag gjorde sista nyhetsläxan. nu är det över. på onsdag sätts betygen.
tiden har gått så ruskigt fort, speciellt dom sista tre åren. 7c, 8c, 9 perth. det spelar ingen roll vad vi heter, vi är ändå lika jävla bra.
jag kommer fortfarande ihåg första dagen i sjuan, man var jättenervös för nu skulle man börja hos dom stora. man började högstadiet. och så skulle man berätta om personen man satt bredvid. vad den hade för intressen till exempel, jag berättade om ida törneberg.
men nu är det snart slut.
det är måndag, tisdag, onsdag nästa vecka. torsdag är det fotbollsdag. på fredagen är det nationaldagen alltså är vi lediga.
sen är det måndag, och sen är det skol avslutning. fan vad jag kommer grina.

vissa personer har jag gått med sen nollan -
marie, elin, andrea, tessan, kakan, linus, patrik ö. (jag hoppas jag inte har glömt nån)
andrea kanske det tom blir tre år till med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0