min mamma är sjuk

jag hatar när hon är det, för hon blir alltid så sur och grinig och tjatig när hon är slut. bara därför sitter jag nere på mitt rum med dörren stängd och musiken på, då hör jag inte när hon ropar, det är skönt.

ikväll ska jag renskriva min berättelse. börja med mitt pm om hitler. sen var det nog inget mer.

idag var jag hos linda för att kolla min tå, det slutade med att jag fick skicka ett sms till henne när jag kom med namnet på läkaren som jag var hos för nån vecka sen för hon ville ringa och prata med honom och fråga varför jag inte fick penicillin.

och jag blir så jävla irriterad på dina sms. jag fattar att du är sur på mig för att jag var tvungen att gå, du behöver skicka oseriösa sms för att jag ska förstå. jag lovar, jag fattar. jag har fattat länge.

nej, nu ska jag göra något nyttigt! pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0