mitt liv suger

fan vad deprimerande det är att gå runt i uppsala när man precis har blivit av med 200 kronor...
det förstörde min dag.

men jag övningskörde med pappa på kvällen, det var det enda bra på hela dagen. det var riktigt jävla kul idag.
hahhaha, pappa älskar mina inbromsningar!
på torsdag ska jag köra till arlanda. genom almunge, haha.
 min syster funderade på att bussen från arlanda till alunda när hon fick veta det.

nu ska jag lägga mig i sängen och titta på film och tycka synd om mig själv.
jag behöver det.

och mitt passkort blev SÅ JÄVLA FULT. jag såg asrädd ut, som kameran attackerade mig eller nåt.
fan vad jag ångrar mig att jag inte sa att jag ville ta om det.
jag hade ju chansen,
matildavikströmharhaftenidiotdagidag.


min blogg är så jävla tråkig. haha
sanningen är att jag bara använder den som ett tidsfördriv. när jag har tråkigt skriver jag blogg. som nu. men nu är jag trött också kan vara därför jag bara skriver om massa onödiga saker.
ni vet när man är så trött så man inte fattar hur trött man är?
jag tror att jag är så trött nu.
nu ska jag sluta skriva
grattis till dom som läste hela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0