plugg plugg plugg

skolan idag, händelserik dag. haha
första timmen arbete, skulle egentligen vara någon konsert men den blev inställt. jag gjorde typ ingenting
sen var det matte men eftersom jag inte behöver jobba mer med matte den här terminen så gjorde jag no. blev nästan klar den timmen
sen var det bild och eftersom våran älskade gustaf är borta nu (det suger) så hade vi en vikarie som lät oss rita fritt halva lektionen sen kom hon på att vi hade fått en uppgift som vi skulle jobba med. LYCKAT TJEJEN!
sen var det lunch och där krossades det tallrikar och glas. haha, vissa har problem.......
sen var det arbete igen och jag och marie gjorde klart no häftet (och jag gjorde tom vg/mvg frågorna, är fan stolt över mig själv! okej marie gjorde de flesta svaren men ändå) sen började jag med fördjupningsuppgift för genetik SOM JAG TYP ÄR KLAR MED nu för jag gjorde skitmycket när jag kom hem!!!
och jag måste börja med mitt pm om hitler också. haha, drog ju en vit lögn för jocke och anna-karin om att jag var typ klar. haha!

Kommentarer
Postat av: bornis

palla allt plugg :(

2008-05-21 @ 19:58:09
URL: http://group.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0