som tonårsbarn på hemväg efter gårdagens debut

nu sitter jag här igen, ett år äldre än förra gången jag skrev! för idag är det andra maj och min födelsedag, grattis mig själv. har fått lite presenter nu på morgonen och ikväll kommer släkten så då blir det nåt mer antar jag..

valborg var trevligt. träffade mycket trevligt folk! haha. var med mathilda hela tiden och vi var med mickan nån minut, malin och gesala men mest med jossan och simon. sen hade vi ju våra pojkar, haha!
sov där sen iaf

sen tog jag tjugo över sex bussen från östhammar och sen vid halv nio åkte jag med min mamma, pappa, morbror och moster till stockholm för vi skulle fira min morfar som har fyllt år. min kusin var med också! så vi var på junibacken och sen åt vi på en restaurang. sen gick jag lite på stan med min kusin, morbror och moster. sen till sundbyberg (min kusin bor där) och hämta hans bil så han kunde skjutsa oss till nån mack där mamma och pappa väntade. sen drog vi hem till alunda igen.

det är vad jag har gjort sen sist jag skrev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0