dags att blogga!

jag ska börja blogga som förut igen, jag har bara inte haft tid den här veckan.
egentligen har jag inte tid nu heller men, haha
jag har ett svenska prov imorgon som jag knappt har kollat på,
och engelska glosor tills imorgon!
plus att ikväll ska jag och mamma gå till hennes jobb och kolla på halsband.
för mamma vill att jag ska se om det är nåt som jag gillar som jag kanske kan önska mig i julklapp.
men det var vid fem tror jag.

och mina naglar hade växt ut men idag så bet jag av dom :(
jag blir galen på mig själv, haha!

nej, nu ska jag sluta använda internet så jag kan starta mina nedladdningar,
måste få klart saw v idag innan david blir galen, haha :)

och idag kom skolfotona! katastrof, haha. hej fotbollshuvud!

jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0