det kallas tvivel

det här är en sån dag som man bara vill sova bort,
jag känner mig som ett lik typ.
ett levande lik.

och idag åkte min syster hem :(
och det är helt typ i huset,
jag.hatar.tomheten

skivstång på kvällen,
och det var inte madde som ledde det så det var sämst.
plus att jag fick ont i min fot som jag skadade förra veckan.
det är ännu sämre.
och jag hoppas jag har riktig jävla träningsvärk imorgon,
för fan vad skönt det är med träningsvärk!

och imorgon ska jag hem till min älskling efter skolan, det behövs.
men jag måste plugga för jag har fe prov på torsdag </3
jag fattar ingenting av det.
men, men. det löser sig säkert!
jag ska plugga som fan till det


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0