dop!

gick upp kvart över sex imorse. tog 811:an som gick 07.54 från alunda, haha, jag var helt död
på den bussen satt min älskling!
när vi kom in till stan så började jakten på blommor, slutade på hemköp!
sen köpte vi biljetter till tåget till stockholm som gick 09.53, var framme lite efter halv elva.
letade upp tunnelbanan till gullmarsplan och därifrån tog vi bussen till masten,
och där blev vi hämtade av kenneth (davids halvbror) och jonny/conny/ronny (kenneths kompis)
sen åkte vi hem till dom och var där ett tag,
sen iväg till dopet och natascha var jättesöt och dopet var fint :)
sen var det smörgåstårta och tårta!
sen skulle vi till märsta för att hälsa på davids faster.
elva pers in i hennes lägenhet (y) släktfoto och hela paketet
så nu tillhör jag släkten andersson
sen fick vi skjuts av davids syster och hennes kille till uppsala.
vi kom dit en timme innan våran buss skulle gå så vi värmde oss på hemköp.
sen åkte jag till alunda och han till östhammar :( jag saknar dig redan!


förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt



jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0