min underbara tisdag!

hade sovmorgon som alltid på tisdagar (börjar fem över tio)
gick upp vid halv åtta. tog det lugnt, åt frukost. yoggi dröm <3

historia;
var bara jag och amelie, fortsatte jobba med frågorna nästan hela lektionen. sista fem-tio minuterna satt vi bara och pratade. om allt och inget.
vi har även bestämt vad david ska få av mig i julklapp nu även fast jag tvekar som fan.

lunch;
kycklingrisotto, helt okej. ananas <3

matte;
jobbade med ppm och promille, och jag fattade faktiskt. eller jag fattade inte när tommy förklarade men när jag fick jobba själv fattade jag. hann alla tal utom tre typ.

engelska;
fick tillbaka proven. MVG- så.jävla.glad.matilda
jobbade med grammatik som jag faktiskt tror att jag kan, vi har prov nästa vecka och jag måste typ bara plugga på alla verb.

svenska;
fick tillbaka proven. 29/30 sammanlagt 59/60 om man lägger ihop delarna.
fortsatte jobba i häftet.

slutade vid tre, åkte hem och pluggade lite och kollade på tv.
och nu sitter jag här.
och jag har hela kent boxen. kärlek.


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0