radion spelar aldrig våran sång

jag älskar torsdagar! slutar ett, och det är så skönt att komma hem vid halv två!

hade företagsekonomi första timmen, pratade betyg. och jag har ett stabilt vg, men kan få mvg om jag får mvg på sista provet och mvg på gruppuppgiften som vi ska göra.

sen var det samhällskunskap men lena var inte där men vi hade fått uppgifter som vi jobbade med,

sen matte, gjorde en del av provet. och jag tror det gick ganska bra. eller egentligen vet jag inte, för jag, hanna och amelie hade fått fram olika svar, haha :p

sen var det bara historian kvar och anna-carin pratade hela lektionen, riktigt tråkigt!

men sen åkte jag hem och gjorde klart historia frågorna och jag borde läsa lite i engelskaboken också men jag orkar verkligen inte. haha, jag skulle gå ner och hämta den nu men jag hamnade här istället (y)

och idag åkte min mamma till göteborg och hon kommer inte hem förän på söndag! skönt, haha :)
och jag har ingen aning om vad som händer i helgen förutom på lördag då jag och pappa ska in till uppsala och handla julklappar! (kan ju även nämna att jag och david har varit tillsammans i två månader på lördag)

och jag älskar att snön har kommit! jag älskar vinter och snö. eller det enda jag inte tycker om är att det är så förbannat halt, plus att dom typ aldrig sandar på min gata. iofs förstör sandningen snön lite tycker jag, så det är väl ändå bra på vissa sätt :D haha, ingen fattar vad jag babblar om just nu :)

nu ska jag kolla på top model :D


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0