världens bästa pojkvän



david rickard andersson, jag önskar jag kunde förklara hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig.

du vet vad jag gick igenom förra året, och ärligt talat så var det du som fick mig att resa mig upp efter det. det var du som fick mig att inse att det finns någon mening med livet. allting är inte helt värdelöst. när vi började träffas i december 2007 så släppte allt, jag blev mycket lyckligare. den 24 januari blev vi tillsammans, tyvärr gjorde jag ett misstag mindre än en månad senare och jag insåg inte hur mycket du verkligen betydde för mig. jag ramlade ner igen. ärligt talat så saknade jag dig sommaren 2008. jag saknade lyckan jag kände med dig.

när vi började prata igen i augusti 2008 så var jag rädd för hur det skulle sluta. känslorna för dig bara växte och växte, men du hade en annan. och jag visste att det var fel att vi pratade då. och jag försökte sluta tänka på dig, men det gick inte. vi började prata mer och mer. och det där pratet ledde till bussresor på lokalarn tillsammans, och jag ville aldrig att dom skulle ta slut. helst av allt hade jag suttit kvar på den där bussen och åkt tusen varv med dig. men varje gång tog det slut och vi åkte åt olika håll. jag saknade dig lika mycket varje gång.

till slut träffades vi, 21 september 2008, allting var underbart. 22 september 2008 blev det vi igen, och det är jag otroligt glad för!

på lördag firar vi två månader, och det har varit dom bästa två månaderna i mitt liv. det är inte speciellt lång tid, men du har förändrat mig. det är flera som har sagt till mig att jag är mycket gladare nu än jag var förut. och så är det, tack vare dig. du gör mig verkligen lycklig. och jag vet att jag kan vara svår att leva med, men jag är bara så otroligt jävla rädd att förlora dig.

du är min stora kärlek, du är personen som har hela mitt hjärta. utan dig skulle jag inte klara av att skratta så mycket som jag gör, jag skulle inte klara av att leva så som jag gör, jag skulle inte orka så mycket som jag orkar nu.

jag älskar hur du kysser mig, jag älskar sättet du pratar på, jag älskar ditt léende, jag älskar ditt skratt, jag älskar att bara vara i din närhet och höra dina andetag.

du är mitt hjärta,
du är min styrka,
du är min lycka
och du är min underbara pojkvän.

jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
din matilda

Kommentarer
Postat av: karin

riktigt fint skrivet :)

2008-11-19 @ 18:20:44
URL: http://aldrigallvarlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0