det här var nog den tråkigaste listan jag har gjort.

har du några kondomer?: haha, ja faktiskt. två stycken till och med!
vad är ditt namn?: matilda karin vikström
vad är din ålder?: sweet 16
vad är din favoritårstid?: jag kan inte låta bli att gilla hösten :*
har du rökt?: mm
har du snusat?: nej, det är ju det äckligaste som finns
har du msn?: [email protected]
har du bilddagboken?: http://maaatildas.bilddagboken.se
har du något yrke?: nej, jag går på gymnasiet
har du din drömkille?: yes :****
var är din favoritmat?: pasta!
vad är din favoritfilm?: ingen aning, det finns ju många bra!
vad är det pinsammaste du har varit med om?: haha, jag vet inte
vad tycker du om mens?: äckligt + jobbigt
tycker du om krokodiler?: haha, nej?
vad tycker du om regnbågen?: den är väl fin
vad sover du i om du sover själv?: typ bh, trosor, t-shirt ibland shorts
vad sover du i om du sover med en kompis?: haha, samma som den före
vad sover du i om du sover med din pojkvän?: haha, jag vet inte :$
hur ofta brukar du duscha?: typ varje dag
brukar du duscha själv?: haha, ja
har du någon gång duschat tillsammans med någon kille?: jao.
har du någon gång duschat tillsammans med en tjej?: haha, ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0