gävle!

idag blev det gävle och hälsa på erik och martina och katterna,
haha, störda kattjävel som jagar sin egna svans i en ikea-kasse

först så blev det fika hemma hos dom,
sen shopping.
blev dock bara lite bas grejer för mig,
ett par svarta tjocka strumpbyxor från kappahl
och två par tjocka gråa strumpbyxor från h&m
och en vit t-shirt från MQ

sen åkte vi hem till dom, och sen drog vi till ikea
jag <3 ikea
sen blev det hem typ vid sex, var hemma vid halv åtta.

nu på kvällen har jag först diskuterat min  oro över min pojkvän med lisa
men nu är han hemma i tryggt förvar. det tackar vi för!

jag och lisa har även diskuterat mens,
haha, mycket intressant
visar sig att jag har samma problem nu som hon hade för ett tag sen
bara det att det var åt olika håll, haha!

men dagen har varit bra förutom
att jag har sjuk mensvärk, pain
och att min älskade pojkvän inte har med sig sin mobil laddare när han åker bort.



jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0