jag saknar göteborg!

fan vad jag saknar göteborg.
jag saknar min syster
jag saknar myskvällar med syster
jag saknar att laga mat med syster
jag saknar att shoppa ihjäl sig med syster
jag saknar fika på espresso house (<3) med syster (cc på eh!)
jag saknar att ta bilen och åka iväg nånstans och bara sitta och prata
jag saknar att ligga i sängen innan man ska sova och bara prata ut om allt

jag saknar att jobba på sjögrens
jag saknar att sitta och bråka med victor om vad som är bäst, göteborg eller stockholm
jag saknar att sitta och lyssna på claes och victor och bara kunna garva åt dom
jag saknar att sitta i kassan med anna och bara snurra runt på en stol och prata om allt och inget
jag saknar mats som är så virrig
jag saknar att sitta i lunchrummet och prata med lager folket
jag saknar allt som har med sjögrens att göra!

jag ska nog ta ett snack med min syster och fråga om inte jag kan komma ner någon helg snart,
och erbjudandet att jobba på sjögrens i sommar är så jävla lockande.
men samtidigt så vet jag att det aldrig kommer bli lika roligt som förr eftersom victor har slutat.
men claes finns ju kvar, och han är ju nästan lika rolig som victor.
men samtidigt så vet jag inte om jag vill åka ner till göteborg typ halva sommarlovet.
svår fråga, jag har till i februari på mig, för om jag vill jobba ska jag höra av mig till eddie då.

och bara för att jag vill vara lite nostalgisk så kommer det här lite göteborgsbilder!!
(klicka på bilderna)

         

det finns tusen bilder till att visa men bloggen är så jävla seg atm så jag orkar inte hålla på!

jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0