ledig torsdag!

igår var jag ledig för att det var mentorsdag.
så jag tog 9.22 bussen från alunda till gimo för att möta min älskade pojkvän och hans gull-mamma vid skolan,
sen åkte vi hem till honom och kollade på mirrors, äckligaste film jag har sett i hela mitt liv. jag spyr bara jag tänker på den.
åkte hem vid nio typ
jag älskar dig david rickard andersson!


nu sitter jag i skolan, har rast till fem i elva. sitter med fatme i en datasal. varken amelie eller hanna är här idag så vi är helt ensamma. och ja, det känns tomt.
och idag efter skolan ska jag göra något som jag trodde att jag aldrig skulle våga. men jag hoppas att det går bra :)

jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0