måndag

engelska - prata om böcker och valde en bok, jag ska läsa en bok om nån 15 årig tjej som håller på med droger. sen hade vi en lärarkandidat och vi skulle lösa nån mordgåta och bäst som jag är kom jag på vem mördaren var
samhällskunskap - kollade klart på en film om diktatur i nordkorea sen tog lärarkandidaten över. han var sämst, ingen fattade nånting.
lunch & en timmes rast typ - makaroner och köttbullar, karlsson på taket, david
spanska - värdelöst som vanligt. läste lite dialoger och sen svarade vi på massa frågor.
idrott - slimeboll först och sen fia basket. mitt lag (jag, arvid, malin) vann första gången på fia basket och kom näst sist dom andra tre, haha (y)

sen hem till älskling, helt underbart
film
vattenpipa
mys
och chivas älskar mig!
och jag hade med mig halva chivas hem ungefär, haha



jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0