min fredag!

började med idrott, hade bara teori. första hjälpen. så nu kan jag framstupa sidoläge och allt sånt!
(david, jag kan rädda dig nu!!!!)
vi fick sluta tidigare så då hade vi aslång rast. från typ kvart över nio till fem i elva. satt i dator salen med fatme för hon skulle skriva klart sin engelska uppsats
sen var det engelska, hade lektionen med karlsson på taket (även kallad jens). kollade på nån komiker och pratade om skillnaden mellan amerikans och brittisk engelska.
sen var det lunch, pasta grejs. hann även träffa min älskling ett tag också :*
sen var det historia, fick tillbaka proven. sjukt besviken på mig själv är jag.
gick igenom veckobladet och sen fortsatte vi med grupparbetet.
matte, och tro det eller ej, men jag jobbade faktiskt asbra om jag får säga det själv.
jag hann nästan klart med alla uppgifter på lektionen,
och med tanke på att vi bara har 40 minuter på fredagar så är det bra!
sen var det svenska, pratade om huvudsatser och bisatser, jag fattade noll.
och det var nog ingen i klassen som var 100% säker på det där.

sen så gjorde jag det där jobbiga, men det gick bra för jag hade världens bästa pojkvän med som stöttade mig :)
jag älskar dig räkan!!
(och förlåt för att jag var sur ett tag där)



jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0