ny mobiltelefon

som dom flesta av er vet har jag länge funderat på att köpa en ny mobil.
och det ska jag göra också!
men jag har bestämt mig för att vänta till 2009.
varför?
för att jag har sån jävla beslutångest.
jag var helt säker på att jag vill ha den här


sony ericsson W910i Havana Bronze

men, ingen verkar tycka att den är bra.
så såg jag den här mobilen


Sony Ericsson C905

det verkar vara en asbra mobil, men den kostar typ 4800 kronor
och jag vet inte om jag tycker att det är värt det,
eftersom att man mest betalar för kameran på den mobilen.
och jag har en bra digitalkamera så det känns inte värt det.

så därför väntar jag till efter jul och nyår,
dels för att jag känner mig så osäker just nu på vilken jag är
plus att jag kommer ha mer pengar efter jul.
så nu har jag bestämt mig, och såhär får det bli!
om det inte blir så att jag hittar nån mobil till ett bra pris och är sån som jag vill ha.


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0