skola, två prov, utvecklingssamtal

skolan idag! :)
började med matte, och tommy är nog lagom trött på att jag, amelie och hanna pratar typ hela tiden. HAHA
sen var det samhällskunskap och prov. det gick bra, tror jag iaf :)
sen pratade henrik, lärarkandidaten, lite om liberalismen. fan vad seg den människan den är. HATAR HONOM.
sen var det spanska, och tro det eller ej, men jag börjar faktiskt förstå lite! :)
och mina meningar var "perfecto" enligt therese!!
och idag fick vi även 20 minuters paus mitt i lektionen för att kolla på en kille som spelade winnerbäck låtar. lagom glad jag blev.
sen var det lunch, från kvart över tolv till två. satt och pluggade på företagsekonomin med amelie och hanna
sen var det svenska, där pratade vi om sär skrivining och massa sånt.
"Morgon rockar - Kväll suger?" hahahah
sen var det företagsekonomi och prov, och det gick faktiskt bra det med :) tror jag iaf. är lite osäker på min matte bara, haha.
efter skolan hade jag utvecklingssamtal. och det gick också bra, blev lite förvirrad av frånvaron bara men anna-carin skulle kolla upp det för det kan inte stämma.


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0