uppsala med mamma

åkte in till uppsala med mamma idag, började med lite shopping,
sen var det bio, mamma mia :)
och sen blev det lite mer shopping
kom hem med en långärmad tröja och en grå kjol, TACK MAMMA :)
oväntat att jag skulle köpa en kjol, haha (a)
visade även mamma en klocka som jag vill ha i julklapp :)
sen gick vi och åt på en grekisk restaurang, och sen åkte vi hem och åt marängswiss (nej, jag vet inte hur det stavas)

varje sekund som går så gör det lite ondare,
för jag vet att årsdagen kommer närmare och närmare.
du är allt jag kan tänka på hjärtat,
du finns där, varje sekund på dygnet.
jag älskar dig.


imorgon kommer räkan hit, och det behövs verkligen. du lyser upp hela min värld.


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0