var ett tag sen jag bloggade ordentligt.

jag har inte orkat med bloggen dom senaste dagarna.
men jag har haft ett svenska prov, ordkunskap, som gick ASBRA.
och jag har iaf 3 av 30 rätt, haha.
men sen ska vi ha den andra delen av det provet fredagen efter lovet.
kan ju även säga att jag älskar ingela, våran svenska lärare,
hon skulle kunna vara en av dom bästa lärare som finns.
tommy är ju inte så tokig han heller,
även fast han hatar att vi pratar sönder matte timmarna.
(men han blev ju lite gladare när det gick bra för oss på provet)

jag har fått tillbaka mitt företagsekonomi prov också,
OCH MITT FÖRSTA MVG PÅ GYMNASIET.
jag fick 49,5/53. nöjd matilda!
fick även bra i kanten på båda frågorna som man kunde få så på :)

och imorgon är det två muntliga redovisningar,
dock i små grupper så det kommer nog gå bra,
ett grupparbete i historia som ska redovisas i tvärgrupper,
och så ska vi ha bokprat :)

kan jag även berätta att jag ska vara med i bruksgymnasiets luciatåg.
jag förstår inte ens själv varför om jag ska vara ärlig.

imorgon är det fredag, sen är det lov!!
ska hem till älsklingen efter skolan
och sen åker han till sin pappa på lördag
och är borta typ halva lovet.
ska jag vara ärlig tycker jag att det suger




jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0