mys söndag

idag så har jag bara tagit det lugnt.
har gjort ett halsband och funderar på att gå upp och göra några till nu
jag har så mycket idéer just nu!

vi har även varit hos svante och ina och fikat och tittat på deras mur som dom håller på att bygga,
sen åkte vi förbi annika och lämnade halsbanden och armbandet som vi har lagat så då blev jag lite rikare också!

ikväll blir det lite styrketräning och sen så en dusch efter det
funderar på att titta på mamma mia ikväll också, älskar den filmen! man blir så glad av den!

jag har glömt att berätta att jag har beställt mina kläder nu, eller mamma beställde åt mig
den blev den rosa tröjan och skärpet. och så beställde jag hem ett svart baslinne som jag har i vitt, alltid bra att ha!

och imorgon kommer min älskling hem så då blir det nog en tur till östhammar och så sover jag där,
ska nog ta med mig spring grejer så att vi kan springa på tisdag också..
nu kommer han läsa det här och tvinga mig ta med det, haha, men det är bara bra för då kommer jag ut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, ta med dig springgrejer :D Det är så tråkigt att springa själv. :(

2009-08-17 @ 15:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0