naglar!

jag och ellen har ett väldigt intressant samtalsämne på msn just nu, naglar!
båda två har långa naglar och det är ju så snyggt!
jag har aldrig haft långa naglar förän den här sommaren på grund av att jag har bitit på dom.
men nu har jag dom alltid målade med fina färger så nu vill jag inte förstöra mina skönheter!
haha, jag älskar dom verkligen. det kan låta töntigt men det är sanningen.

dags att berätta om dagen!
jag har varit duktig och hjälpt till här hemma,
vi gör ju om en del av våran trädgård så det behövs lite hjälp!
jag har även hållt på med lite pärlor men gjorde inget halsband eller armband
men imorgon ska jag nog göra nåt, har en idé som jag tror kan bli riktigt snyggt!
annars så har jag bara tagit lugnt och det behövs det med ibland
var social med min föräldrar på kvällen.
det gäller att passa på nu när david är borta och det är sommarlov!
man får ju trots allt inte glömma bort familjen.



"lite" pärlor



me love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0