nu jävlar kör vi

- gröt till frukost
- endast en portion till middag
- mycket sallad till maten
- inget godis, chips, popcorn, läsk m.m
- benträning + mage + ryggträning varannan dag
- kondition/motionscykel 2 ggr/vecka
- skivstångsträning

ska försöka hålla det fram till jul med start på måndag
(men ska smygstarta lite idag)

största utmaningen blir nog gröten,
dels för att gröt inte är min favorit
plus att jag är så lat på morgonen och det är lättast att bara ta lite fil och flingor eller breda några mackor

och så ska jag försöka äta mer regelbundet, men det gör jag mest för att få koll på min mage.
(brukar få jätteont när jag äter ibland, kan vara en allergi men vi vet inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0